Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO BUTIK LUISA

Właścicielem sklepu internetowego www.luisacerano-bydgoszcz.pl jest firma Consyl Sylwia Stroniawska z siedzibą w: 85-005 Bydgoszcz, ul. Gdańska 83, NIP: 556 24 58 735, Regon: 363836390.
Firma Consyl Sylwia Stroniawska z siedzibą w: 85-005 Bydgoszcz, ul. Gdańska 83, NIP: 556 24 58 735, Regon: 363836390.0, posiada dla waluty PLN konto w SANTANDER BANK POLSKA SA numer konta: 08 1090 1069 0000 0001 3225 0350

WARUNKI OGÓLNE

Regulamin określa zasady korzystania przez Klientów ze Sklepu internetowego www.luisacerano-bydgoszcz.pl

W niniejszym regulaminie:

– Sklep jest to sklep internetowy działający pod adresem www.luisacerano-bydgoszcz.pl prowadzący sprzedaż wysyłkową produktów znajdujących się w jego ofercie za pośrednictwem internetu.

– Klientami są osoby fizyczne lub prawne dokonujące zakupów w Sklepie.

Wszelkie treści prezentowane na stronie internetowej www.luisacerano-bydgoszcz.pl mają wyłącznie charakter promocyjny, nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego i nie mogą stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń wobec firmy CONSYL SYLWIA STRONIAWSKA. Informacje na temat produktów Sklep zamieszcza na stronie www.luisacerano-bydgoszcz.pl Wszystkie produkty oferowane w sklepie www.luisacerano-bydgoszcz.pl są nowe i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

Podane przy poszczególnych produktach ceny w polskiej wersji językowej Sklepu są wyrażone w złotych polskich. Ceny obejmują wszystkie ich składniki, w tym cła, VAT i inne podatki. Ceny produktów nie zawierają kosztów przesyłki.

Zmiana ceny może nastąpić poprzez publikację na stronie internetowej www.luisacerano-bydgoszcz.pl nowych ofert cenowych i wiąże Sklep od chwili ich publikacji oraz nie ma wpływu na realizację umów zawartych w wyniku złożonych wcześniej zamówień.

Zamówienia można składać w Sklepie 24 godziny na dobę przez cały rok.

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ I WARUNKI DOSTAWY

Klient może złożyć zamówienie w Sklepie w dwóch trybach:

– bez konieczności rejestracji,

– poprzez dokonanie rejestracji, w trakcie której otrzyma na wskazany przez siebie adres e-mail potwierdzenie rejestracji wraz z hasłem dostępu do konta.

Kroki realizacji zamówień:

– po dokonaniu wyboru produktu i jego rozmiaru (rozmiary prezentowanych w sklepie produktów są podane według rozmiarów niemieckiej D) należy kliknąć ikonę “dodaj do koszyka” , po czym można kontynuować wybór innych produktów z oferty Sklepu lub kliknąć ikonę “realizuj zamówienie” i przejść do finalizowania zakupu

– należy podać dane kontaktowe Klienta, dane niezbędne do wystawienia faktury oraz dane adresowe konieczne do realizacji wysyłki; ważne jest podanie prawidłowego adresu e-mail, co zapewni umożliwienie otrzymanie przez Klienta wszelkich potwierdzeń i informacji generowanych automatycznie przez system

– Klient wybiera sposób dostawy przesyłki i metodę płatności za zamówienie oraz dokonuje ostatecznego złożenia zamówienia,

– Klient składa oświadczenie o zaznajomieniu się z Regulaminem oraz wyraża zgodę na przetwarzania danych osobowych

– po złożeniu w Sklepie zamówienia, automatycznie wysyłana jest na adres e-mail podany przez Klienta wiadomość ze statusem zamówienia – potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sklep lub oczekiwaniem na płatność, w tym przypadku potwierdzenie przyjęcia zamówienia przez Sklep wysyłane jest dopiero po zaksięgowania płatności

W trakcie składania zamówień Klient zobowiązany jest do podania w formularzu zamówień prawdziwych danych. Sklep zastrzega sobie prawo do zweryfikowania tych danych przez obsługę Sklepu, drogą telefoniczną lub mailową, w przypadku stwierdzenia, że podane dane są niekompletne lub zawierają istotne błędy. Zamówienia, co do których istnieją jakiekolwiek wątpliwości będą weryfikowane; zamówienie takie może zostać anulowane o czym Klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną.

W przypadku, gdy Klient chce wprowadzić zmiany w potwierdzonym zamówieniu, może tego dokonać jedynie poprzez kontakt z obsługą Sklepu mailowy pod adresem: kontak@butik-luisa.pl lub telefoniczny pod numerem: +48 667 506 090. Ewentualne zmiany w zamówieniu lub anulowanie zamówienia mogą być dokonane wyłącznie do momentu wysłania towaru do Klienta przez obsługę Sklepu.

W przypadku, gdy część lub całość zamówienia nie może być zrealizowana w związku z niedostępnością któregoś z zamówionych produktów, Klient zostaje poinformowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji – tj. realizacji częściowej zamówienia lub anulowaniu całości zamówienia. Sklep zobowiązany jest również poinformować Klienta w przypadku konieczności przedłużenia terminu realizacji zamówienia, związanej z chwilowym brakiem zamawianego towaru oraz określić przewidywany termin realizacji zamówienia. Jeżeli Klient nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia może całkowicie zrezygnować z zamówienia bądź też zrezygnować tylko z pozycji, która wydłuża czas realizacji zamówienia. W przypadku anulowania całości lub części przedpłaconego zamówienia Sklep zwróci należną kwotę na rachunek bankowy Klienta.

W momencie realizacji wysyłki zamówionego towaru, Klient zostaje o tym automatycznie powiadomiony i otrzymuje drogą mailową numer przesyłki. Przesyłkę można śledzić na stronie DPD: https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke

KOSZTY WYSYŁKI I METODY PŁATNOŚCI:

Koszty wysyłki:

– wysyłka zamówionych produktów na terenie Polski jest darmowa przy zamówieniu 500 zł i powyżej natomiast koszt dostawy zamówień o wartości poniżej 500 zł to kwota 15 zł

– koszt wysyłki do pozostałych państw Unii Europejskiej wynosi 90 PLN – równowartość około 21 EUR, zależnie od aktualnego kursu wymiany waluty; dostawa do państw Unii Europejskiej jest realizowana przez firmę kurierska DPD

Płatności za zamówienie z można dokonywać wybierając jedną z metod:

za pobraniem – płatność kurierowi przy odbiorze przesyłki (tylko na terenie Polski),

przedpłata tradycyjnym przelewem na konto bankowe
(Na przelewach tradycyjnych w polu “tytuł” należy podać numer zamówienia oraz imię i nazwisko Klienta. Jeśli wpłata nie wpłynie na konto Sklepu w terminie 5 dni od daty złożenia zamówienia, zostanie ono anulowane, o czym Klient zostanie poinformowany drogą mailową),

– szybka płatność przelewem on-line, Blikiem lub kartą kredytową za pośrednictwem sytemu PayU,

– płatność przelewem on-line lub kartą kredytową za pośrednictwem sytemu PayPal

REALIZACJA ZAMÓWIENIA

Wysyłka jest realizowana w sposób wybrany przez Klienta w momencie składania zamówienia, na adres dostawy wskazany przez Klienta. Realizacja zamówień na zasadach określonych w Regulaminie Sklepu, dotyczy Klientów jedynie na terenie Polski lub krajów Unii Europejskiej. Przyjmowanie zamówień i realizacja wysyłki poza teren Unii Europejskiej nie jest przez Sklep realizowana. Na czas realizacji zamówienia ma wpływ wybór formy płatności i opcji dostawy:

a. W przypadku przesyłki za pobraniem, czyli płatności kurierowi przy odbiorze – zakupiony towar zostanie wysłany po sprawdzeniu dostępności przez obsługę Sklepu i przyjęciu zamówienia do realizacji najpóźniej w pierwszym dniu roboczym po dniu wysłania Klientowi drogą elektroniczną potwierdzenie o przyjęciu zamówienia do realizacji.

b. W przypadku przesyłki płatnej przed wysłaniem, czyli w przypadku wyboru opcji “płatności przelewem” zakupiony towar zostanie wysłany najpóźniej w pierwszym dniu roboczym po dniu zaksięgowania na koncie Sklepu wpłaty we właściwej wysokości, zgodnej z zamówieniem złożonym przez Klienta.

Czas dostawy to okres, w którym przesyłka dostarczona jest odbiorcy od momentu jej nadania. Wysyłka na terenie Polski realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Podane powyżej terminy obowiązują dla przesyłek nadanych do godziny 15.00 i są terminami deklarowanymi przez DPD na stronie internetowej www.dpd.com.pl W przypadku nadania przesyłki po godzinie 15.00 doręczenie może się przedłużyć o 1 dzień roboczy.

Wysyłka na teren krajów Unii Europejskiej odbywa się za pośrednictwem DPD jako przesyłka kurierska. Czas dostawy na teren Unii Europejskie to około 4-7 dni roboczych od momentu nadania przesyłki. Wysyłka poza granice Polski możliwa jest jedynie w przypadku uprzedniego dokonania przedpłaty całości ceny zamówienia wraz z kosztami przesyłki na rachunek bankowy Sklepu.

Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie produktów lub opóźnienie w dostawie spowodowanym błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez Klienta.

Do każdej przesyłki dołączony jest dowód zakupu (faktura VAT lub paragon fiskalny). W przypadku, gdy Klient chce otrzymać fakturę VAT prosimy o podanie wszystkich danych, koniecznych do wystawienia faktury VAT w momencie składanie zamówienia.

Odmowa przyjęcia i opłacenia przesyłki pobraniowej wysłanej przez Sklep zgodnie ze złożonym przez Klienta i potwierdzonym do realizacji przez Sklep zamówieniem, skutkuje prawem odmowy przez Sklep realizacji kolejnych zamówień składanych przez tego Klienta.

ODSTĄPIENIE OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

Klient, zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 24 czerwca 2014 roku, może odstąpić od zawartej na odległość umowy sprzedaży bez podania przyczyny, składając w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Wzór odstąpienia od umowy dostępny jest jako WZÓR DOSTĘPNY DO POBRANIA. Odstąpienia od umowy można dokonać składając oświadczenie drogą mailową na adres e-mail: kontak@butik-luisa.pl , telefonicznie lub wysyłając oświadczenie w formie pisemnej na adres: CONSYL SYLWIA STRONIAWSKA, ul. Gdańska 83, 85-005 Bydgoszcz, najlepiej w tej samej przesyłce razem ze zwracanym produktem.

W razie skutecznego odstąpienia od umowy w tym trybie, umowa sprzedaży jest uważana za niezawartą, a świadczenia obu Stron umowy sprzedaży podlegają niezwłocznemu zwrotowi.

Klient ma obowiązek zwrócić produkt Sklepowi niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Produkt powinien zostać zwrócony przez Klienta kompletny, nie używany, ze wszystkimi częściami składowymi i z dołączonym oryginalnym dowodem zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT). Zwracana rzecz nie może nosić śladów używania lub być uszkodzona, metki i plomby nie mogą być oderwane. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania tej rzeczy.

Sklep gwarantuje zwrot ceny zakupu zwracanego produktu oraz kosztu dostawy przesyłki do Klienta w wysokości najtańszego sposobu dostarczenia przesyłki oferowanej przez Sklep. Należność jest zwracana w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot płatności dokonany zostanie przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Klient nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwracanej rzeczy lub otrzymania od konsumenta potwierdzenia jej odesłania.

W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków może zostać wykonany bezpośrednio na kartę płatniczą Klienta. W przypadku zwrotu środków na rachunek bankowy Klient zobowiązany jest do wskazania numeru rachunku bankowego, na który dokonany ma być zwrot należności, w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych przez Klienta za pobraniem. Klient ponosi koszty zwrotu produktu do Sklepu w przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość.

WYMIANA TOWARU

W terminie 14 dni od dnia dostarczenia Kupującemu towaru, Kupujący może go wymienić na inny towar, w tej samej lub wyższej cenie. W celu dokonania wymiany Klient powinien:

– wypełnić formularz wymiany towaru dostępny jest jako WZÓR DOSTĘPNY DO POBRANIA; wypełnianie tego formularza nie jest konieczne, gdy Klient chce wymienić jedynie rozmiar tego samego produktu, który wcześniej zakupił w Sklepie, w tym wypadku wystarczy zgłosić chęć wymiany produktu obsłudze Sklepu telefonicznie pod numerem: +48667506090 lub mailowo pod adresem: kontak@butik-luisa.pl

– odesłać na swój koszt towar wraz z wypełnionym formularzem wymiany towaru na adres: BUTIK LUISA, ul. GDAŃSKA 83, 85-005 BYDGOSZCZ

– dopłacić ewentualną różnicę pomiędzy zamawianym, a zwracanym towarem; w tym celu Klient powinien się skontaktować ze Sklepem telefonicznie pod numerem: +48 667 506 090 lub za pośrednictwem poczty mailowej pod adresem: kontak@butik-luisa.pl

Produkt powinien zostać zwrócony przez Klienta kompletny, nie używany, ze wszystkimi częściami składowymi i z dołączonym oryginalnym dowodem zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT). Zwracana rzecz nie może nosić śladów używania lub być uszkodzona, metki i plomby nie mogą być oderwane. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania tej rzeczy.

Nowy towar zostanie Kupującemu wysłany, na koszt Sklepu, niezwłocznie po dostarczeniu do Sklepu towaru, który podlega wymianie.

WARUNKI REKLAMACJI

Wszystkie produkty dostępne w Sklepie pochodzą z legalnego źródła, są oryginalne, fabrycznie nowe i posiadają gwarancję jakości producenta. Sklep jest zobowiązany do dostarczenia Klientowi produktu wolnego od wad. Jeśli, po otrzymaniu zakupionego produktu, Klient stwierdzi wadę może skorzystać z uprawnień gwarancyjnych lub z tytułu rękojmi na podstawie art. 5561 i 5563 Kodeksu Cywilnego.

Klient ma prawo do złożenia reklamacji w Sklepie z tytułu rękojmi w razie stwierdzenia w dostarczonych produktach wad fizycznych lub prawnych, czyli niezgodności produktu z umową, w szczególności, gdy produkt:

– nie ma właściwości, które produkt tego rodzaju powinien mieć

– nie ma właściwości, o których Klient został zapewniony przez sprzedawcę lub reklamę

– nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sklep w momencie zawierania umowy

– został wydana Klientowi w stanie niezupełnym

W przypadku stwierdzenia wady produktu Klient ma prawo:

1. żądać obniżenia ceny

2. odstąpić od umowy,

chyba że Sklep niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie.

Sklep nie jest gwarantem produktów. W przypadku udzielenia przez gwaranta gwarancji jakości obejmującej produkt, jej warunki są udostępniane razem z produktem. Uprawnienia z tytułu gwarancji wykonywane są zgodnie z warunkami zamieszczonymi w dokumencie gwarancyjnym dołączonym do produktu.

Reklamację z tytułu rękojmi lub gwarancji Klient może złożyć osobiście, telefonicznie, drogą elektroniczną na adres e-mail : kontak@butik-luisa.pl (ze względu na konieczność oceny wady produktu oprócz zgłoszenia reklamacyjnego należy produkt również odesłać) lub przesłać wraz z reklamowanym produktem przesyłką pocztową na adres: BUTIK LUISA, UL. GDAŃSKA 83, 85-005 BYDGOSZCZ

Do odsyłanego produktu należy dołączyć dowód zakupu np. paragon fiskalny lub kopię faktury VAT oraz wypełniony formularz reklamacyjny – można skorzystać z WZORU DOSTĘPNEGO DO POBRANIA. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

Reklamacja z tytułu rękojmi zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni, a reklamacja z tytułu gwarancji w ciągu 30 dni, o czym Klient zostanie poinformowany drogą telefoniczną, mailową lub pisemną. Brak zawiadomienia Klienta o sposobie jej rozpatrzenia w powyższym terminie traktowany będzie jako uznanie reklamacji. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, produkt uszkodzony zostanie naprawiony albo wymieniony na nowy, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe z powodu niedostępności produktu, Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny zakupu produktu. Koszty przesyłki zareklamowanego produktu, Sklep zwraca w przypadku uznania reklamacji za zasadną. Klient ma prawo zgłoszenia reklamacji w ciągu 2 lat od daty zakupu produktu w Sklepie.

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Administratorem danych osobowych jest Consyl Sylwia Stroniawska z siedzibą 85-005 Bydgoszcz, ul. Gdańska 83, NIP: 556-24-58-735, Regon: 363836390, zwana dalej Administratorem.

Wypełnienie formularza rejestracyjnego i akceptacja niniejszego Regulaminu jest jednoznaczna z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych podanych przez Klienta w celu realizacji zawieranej umowy sprzedaży, w szczególności operacyjnej realizacji zamówienia, wysyłki lub dostarczenia zamówionych produktów, realizacji obowiązków wynikających z rękojmi i udzielonych gwarancji, dochodzenia należności oraz wykonywania innych uprawnień i obowiązków wynikających z obowiązujących ustaw.

Podanie danych osobowych przez Klienta oraz zgoda na ich przetwarzanie są niezbędne do zrealizowania zamówienia przez Sklep.

Dane osobowe Klienta mogą być przekazane przez Administratora podmiotom trzecim uczestniczącym w procesie realizacji umowy sprzedaży, w celu prawidłowego jej wykonania, np. DPD, firmom obsługującym transakcje płatnicze, w szczególności dotyczy to przekazania danych osobowych do firm: PayTel i PayU. W przypadku dokonywania płatności przy użyciu systemy płatności on-line, przekazanie danych dotyczy jedynie danych osobowych niezbędnych do zrealizowania płatności przez firmę PayTel i PayU.

Powierzone dane osobowe są przetwarzane przez Administratora wyłącznie w celu realizacji zamówienia, w tym wystawienia faktury i prowadzenia sprawozdawczości finansowej przez okres niezbędny do realizacji umowy sprzedaży oraz przewidziany obowiązującymi przepisami prawa.

Dane osobowe Klienta są chronione i przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanym dalej Rozporządzeniem, Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (tekst jedn.: Dz. Ustaw z 2016 poz. 922 z pózn.zm.), Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku i Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne, służące do przetwarzania danych osobowych.

Dane osobowe Klienta nie są przekazywane, użyczane, sprzedawane ani udostępniane podmiotom trzecim, chyba, że dzieje się to w przypadku:

• wyraźnej zgody osoby, której dane dotyczą

• przekazania danych uprawnionym organom na podstawie przepisów prawa

Dane osobowe Klienta nie są udostępniane podmiotom trzecim w celach marketingowych.

Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, do przejrzystego informowania przez Administratora i przejrzystej komunikacji. Dostęp do danych osobowych Klientów zarejestrowanych, posiadających założone konto, jest możliwy w każdym czasie, po zalogowaniu się Klienta na konto, w zakładce “Moje dane osobowe”. Kopia danych może zostać pobrana w formacie pdf lub csv.

Klient ma prawo do sprostowania danych osobowych, które są nieprawidłowe. Klient zarejestrowany może poprawić swoje dane osobowe po zalogowaniu się na konto, w zakładce “Moje informacje osobiste”.

Klient ma prawo do usunięcia swoich danych osobowych – „prawo do bycia zapomnianym” lub ograniczenia ich przetwarzania w sytuacjach określonych w art.17 i art.18 Rozporządzenia.

Klient ma prawo wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie.

Klient ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a także prawo do ich przenoszenia na mocy art. 20 i 21 Rozporządzenia.

Żądanie usunięcia („bycia zapomnianym”), sprostowania, przeniesienia danych osobowych, a także wycofanie zgody na ich przetwarzania, czy wniesienie sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, Klient może przesłać do Administratora danych osobowych poprzez formularz kontaktowy wybierając „Administrator danych osobowych”.

Klient ma prawo do wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych gdy uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Regulamin wchodzi w życie z dniem 30.11.2018 r w aktualnej wersji, data poprzedniej modyfikacji 15.01.2018 r. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem, w szczególności do zawierania i wykonywania umów sprzedaży stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego, Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej i zmianie Kodeksu Cywilnego i przepisy Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę spowodowaną przez produkt niebezpieczny. Niniejszy regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Klienta będącego konsumentem, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami niniejszego regulaminu, a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy. Wszelkie spory powstałe na gruncie Regulaminu lub umów sprzedaży rozstrzygane będą przez polski sąd powszechny. Klient akceptując ten regulamin oświadcza, iż zapoznał się z jego treścią oraz zgadza się ze wszystkimi jego postanowieniami.