Pewna, swobodna i elegancka – kolekcja w stylu bohemy z klimatem lat 70. Oprócz podstaw w neutralnych kolorach, kardamon i jagodowy róż stanowią stylowe akcenty.
LUISA CERANO jest prezentowana przez czołowe światowe marki mody. Perfekcyjne reklamy zwracają uwagę na najważniejsze cechy marki i uzyskują najwyższe oceny za skuteczność. LUISA CERANO współpracuje z fotografami o międzynarodowej renomie, w tym między innymi Michel Comte, Roxanne Lowit, Patrizio di Renzo, Mario Schmolka i Markus Pritzi, a także korzysta z najlepszych międzynarodowych modelek Należą do nich m.in. Nadja Auermann, Bar Refaeli, Jessica Stam, Julia Stegner, Michaela Hlavácková, a obecnie Esther Heesch.
NADJA AUERMANN
Photographed by Michel Comte, 2005/2006
BAR REFAELI
Photographed by Patrizio di Renzo, 2007
JESSICA STAM
Photographed by Mario Schmolke, 2008
JULIA STEGNER
Photographed by Mario Schmolke, 2009
MICHAELA HLAVÁCKOVÁ
Photographed by von Markus Pritzi, 2010
AGNES SOKOLOWSKA
Photographed by Frank Widemann, 2019
Blogerka Swantje Sömmer zabiera nas do stolicy Niemiec i pokazuje nam swoje ulubione miejsca na lato. Jak zwykle, niezobowiązująco, kobieco i niepowtarzalnie, stylizuje dla nas gotowe zestawy z aktualnej kolekcji.
źródło: You Tube, kanał Luisa Cerano
Butik Luisa dopełniając posiadaną ofertę rozpoczął współpracę z firmą Baldinini. W ofercie znajdują się już wybrane modele butów i torebek kolekcji wiosna – lato 2020. Butik Luisa zakontraktował już kolejną kolekcję Jesień – Zima 2020.
CZEKOLADOWE DZIECKO to kolekcja pełna estetyki i harmonii, często z nieoczekiwanymi przerwami. Nacisk kładziony jest na miękki, przytulny wygląd, ekskluzywne nadruki i kobiece kontury. Ciepła paleta kolorów – kremowa, różowa i nugatowa – z monochromatycznymi lub zacieniowanymi gradientami.
Pierwsza nisza kolekcji Jesień – Zima 2020 Luisa Cerano to naturalne odcienie zieleni i khaki przekonują szeroką gamą kolorów.
Koronawiurs dotyka wszystkich. Nie tylko chorzy, ich rodziny i system opieki zdrowotnej, ale także gospodarka, a tym samym branża mody. Niemniej jednak niemiecka grupa modowa Luisa Cerano postanowiła nie rezygnować, ale pomóc: z dwoma milionami masek ochronnych!
“To absolutnie fascynujące, jakie siły i jaka spójność walczy z kryzysem. Jesteśmy dumni z naszych pracowników. Jesteśmy entuzjastycznie nastawieni do gotowości naszych firm partnerskich do współpracy i niesienia pomocy. Jesteśmy pod wrażeniem wielkiej woli wsparcia ” – Walter Michael Leuthe, Partner Zarządzający Grupą Hauber
źródło: kanał Luisa Cerano na platformie You Yube